Garantía Juvenil

Asociación Mundus ha sido beneficiaria del FSE, cuyo objetivo es promover la sostenibilidad y la calidad en el empleo, y gracias al que ha procedido a la contratación de jóvenes beneficiarios del Sistema Nacional de Garantía Juvenil, apoyando la reducción de la tasa de desempleo juvenil en España a través del fomento de la contratación (25 de febrero al 25 de agosto de 2018). Para ello ha contado con el apoyo del “Plan de Capacitación PICE” de la Cámara de Comercio de Barcelona.

Asociación Mundus - un mundo a tus pies, d'acord amb la resolució TSF/115/2018 de 12 de juliol per al qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions "Joves en pràctiques" destinades a incentivar la contractació en pràctiques de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, ha contractat a dues persones del 17/10/2018 al 16/04/2019.

Programa TLN Mobilicat

Hem rebut una subvenció per desenvolupar el projecte de mobilitat internacional Practiq'EU 2018-2019 amb número d'expedient SOC/0036/18/00001 per a joves del programa Garantia Juvenil, dins de la iniciativa TLN Mobilicat segons l'ORDRE TSF/151/2017, d'11 de juliol de 2018.