Testimonio Antonio Pimenta | Castellbisbal | 25 años

A la ida:

La maleta està llesta, i ja m’he acomiadat de tothom, aviat serem a Bolonya i començaré a treballar en una organització estudiantil com a coordinador de projectes. Aquestes ultimes setmanes han estat una mica caòtiques, però ara sembla que tot cau al seu lloc. Fa només uns dies que vaig contactar amb el que serà el meu tutor a Bolonya, el secretari de l’organització, Luca. Hem estat parlant de quines seran les meves responsabilitats, quantes hores hauré de treballar per setmana, i altres detalls. Tot i així es difícil fer-me una idea de com serà la vida allà, el que més em preocupa es encaixar bé a la feina i que realment el que faré s’ajusti al que hem estat buscant amb Mundus.

Hi ha altres coses que també considero, com la convivència amb els companys de pis, que de fet encara no tinc ben bé clar qui seran... l’italià, que després del mes intensiu de lliçons que hem tingut sembla que controlem una mica, però que estic segur de que al arribar allà no serà el mateix que practicar a classe amb Alexandra.

Han estat uns dies de prendre decisions, sobre la feina, sobre el pis, sobre el transport a Bolonya... ara reflexionant, puc dir que estic satisfet amb el que he decidit, des de les coses que acabo de ficar a la maleta, fins al moment que fa un mes i mig vaig aplicar al programa de garantia juvenil.

Tinc ganes d’arribar, de acomodar-me a l’habitació , que be segur compartiré, d’anar a la feina per primer dia. Tinc ganes de conèixer els meus companys de feina i veure els llocs on treballaré. Tinc ganes de passejar per Bolonya, de conèixer el bar del racó i trobar algun lloc especial a la ciutat.

Estic segur de que serà una estança interessant. La feina pot ser molta o poca, entretinguda o pesada, el pis pot ser un desastre, o super agradable. Pot ploure cada dia, o pot fer un temps genial. El que es segur  es que aprendré moltes coses, i serà una experiència per recordar.

Antonio Pimenta | Castellbisbal